fredag :D

den här dagen har varit riktigt lång,
eller jag har i alla fall hunnit med mycket grejer,
först en riktigt lång försäljning&service lektion, mycket rolig :)
pratade om massa roliga grejer :)
sen åkte jag in till stan, har ju körlektion.
Min första körlektion faktiskt.
Och körskoleläraren (Aina) tror att jag kommer kunna nå mitt mål , att ha mitt körkort tills min födelsedag!
fatta vad taggad jag är nu ! :D
så framöver har jag en körlektion i veckan, dom två första är enkel lektioner, sen efter det blir det dubbellektioner ;)
plus att jag har teori lektion nästa vecka också.
Och i början av februari ska jag gå första riskutbildningen :)

efter att ha varit på körskolan ett bra tag så träffade jag mamma på stan.
Vi handlade och lite, sen när vi kom hem började vi baka massor :)
pepparkakor och bananfudge blev det idag, imorgon ska vi fortsätta med peppatkakorna och sen blir det chokladbollar :)

Lite bilder från dagen:


Älskar när pappa skriver notan :) Russing


beckas pepparkakor :) dom är tyvärr inte bruna, utan kolsvarta ;)


och så jag idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0