if the lies don't touch you, then truth will

dåligt uppdatering, jag vet.
men det har varit fullt upp dom senaste dagarna ;)
städat, skolavslutning, varit med robin.
Ja, det är väl allt.

imorgon är det julafton, jag längtar!
Har inte en blekaste aning om vad jag kommer få i julklapp,
så det kommer bli kul att öppna alla :D

aja, har inte så mycket mer att säga,
får se om jag skriver något imorgon,
kanske lägger upp bild på allt jag får :)


Jag älskar dig,
du är min bästa kompis,
den jag ringer till när allt är skit.
den jag vill ha nära, den jag vill älska föralltid.
Du är mitt allt, kommer aldrig släppa taget om dig.
jag lovar, ingeting kommer någonsin kunna ändra på det jag känner för dig.
Inte nu, inte sen, aldrig någonsin.

jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0