näst sista dagen på 2009

hej igen!
nu har jag inte skrivit på två dagar, det beror på att jag varit hos Robin :)
skriver inte då som ni kanske märkt?
i alla fall, vi har färgat våra hår, hans blev svart och mitt blev mörkbrunt.
sen bjöd han på pizza :) muuums :)
sista pizzan jag äter på ett bra tag nu.
imorgon blir det ett nytt år, nya möjligheter och nya regler.
Mycket träning och nyttig mat! bara nyttig mat!
inte massa godis och skit, och den här gången ska jag verkligen hålla det!
jag måste! :)


men jag ska faktiskt gå och lägga mig nu, för i morgon är det full rulle hela dagen.
först bio, göta kanal 3 med hela familjen, sen hem till Robin och fixa lite sen vidare och träffa allt annat folk :)
man måste ju hålla sig vaken riktigt länge imorgon! :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Härligt med din spirit! MEN, tänk på att inte rivstarta med allt, då kommer du tröttna mkt snabbare och därmed ge upp snabbare. Du vet hur du ska göra, gör det bra! Hejjar på dig!

Btw, ja funderar på att gå med i viktklubb.se. Kolla in deras sida och fundera om du vill joina mig :) Vore kul om man var två så man kan hjälpa varandra :)

puss på dig, lovely <3

2009-12-30 @ 22:15:39
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0