snöstorm

så, älskling kom ju hit igår,
jätte mysigt, han kom ju vid 10 igår kväll så då gick vi nästan och la oss dirket när vi kom hem :)
och så imorse, skulle vi åka med bussen som går 9.45,
vi var framme vid busshållsplatsen vid 5 över halv,
och jag var leta tveksam till att bussen skulle vara i tid, för det var ju sjukt (verkligen GALET) väder ute!
Blåste och snöade så jag har aldrig sett något liknande!
men vi väntade i alla fall, ända till 10 över 9!
Då fick vi nog av kylan och all snö, så vi vände om och gick hem igen :)
tillbaka till min varma och sköna säng, :)
så vi sov några timmar till, kollade på wallander och åt frukost en andra gång ;)
sen vid 3 åkte Robin hem, riktigt mysig dag i alla fall :)
älskar att bara ligga i sängen och kolla ut på all snö och så :)

sen har jag inte gjort speciellt mycket, badat och kollat på tv mest :)
imorgon blir det sista dagen i skolan, för på måndag är det ju skolavslutning :)
en termin på facetten avklarad ! :D
körlektion på fredag också, får se hur det går i det här värdet ;)


Robin & Monkey Man (apan heter monkey man :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0