1 november

jag har inte skrivit något vättigt på jätte länge nu.
Jag har nog börjat på säkert 10 olika blogg inlägg på två dagar.
men det kommer inget bra.
har inget som är värt att skriva faktiskt.
snart kommer väl något bra antar jag?

Idag har i alla fall Therése varit här :)
hon åkte ner till Åtvidaberg från Orsa i fredags,
så idag kom hon hit, vi snackade massor,
jag fixade hennes blogg (www.mooveit.blogg.se)

Sen har jag faktiskt inte gjort något mer.
Skulle ju egentligen sovit hos Robin inatt, men icke.
Han hade andra saker för sig.

imorgon börjar skolan igen, efter 1 veckas lov.
Känns lite jobbigt, jag orkar inte riktigt ta tag i skolan igen.
men men, det är väl bara att stå ut, snart är det jullov igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0