datakunskap

jag har så tråkigt så ni får stå ut med en lista som jag snodde från Josefin (www.josefinpalmqvist.blogg.se)

DIG:
1. hur lång är du? typ 163 :L
2. vad vill du bli när du bli stor? jag vet inte, fråga mig om 5 år igen :)
3. vad pluggar du? första året på handels & administrationsprogrammet
4. har du långt hår? njae, axellångt
5. vilken hårfärg har du? lite brun/rött
6. sminkar du dig? jaadå, skoldagarna i alla fall
7. har du haft sex senaste månaden? jaadå :)
8. vilken deo använder du? en rosa dove tror jag :)
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? hm, svarta trosor och vit bh tror jag.
10. är du singel? nää :)
11. Är du lycklig? japp

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop?
yesbox
2. vem är bäst, mamma eller pappa? båda är bäst, men på olika sätt :)
3. hur många syskon har du? lillasyster
4. vad är det senaste du sa till din mamma? "mm" när hon kom in och frågade om jag fortfarande sov :P 
5. vilken mat lagade din pappa senast? Pommes och lövbiff
6. hur många ställen har du bott på? har bara bott på det stället där ja bor nu ;)
7. vem i din familj stör du dig mest på? hm, olika ;)
8. vilken familjemedlem är snällast? ingen är så snäll som jag :)
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hm, det var jätte läne sen, typ Ullared kanske?
10. hur gammal är din mamma? 40 :P

VAD FÖREDRAR DU HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Mage, ben eller armar?
allt :)
Bruna, blå eller gröna ögon? allt är fint :)
Långt eller kort hår? kort!
Lång eller kort? hm, längreä n mig i alla fall :P
Charmig eller rolig? båååda!
Att de röker eller snusar? helst inget, men om det måste vara något så röka.
Vad kollar du först in på det motsatta könet? hm, hår ögon, lite händer också ;)
Hur stor betydelse har kläderna? asså, lite betydelse har det ju ;)
Gillar du någon just nu från det motsatta könet? MASSOR!
Gillar någon annan dig just nu? det hoppas jag :)


KOMPISAR:
1. när var du senast med nån kompis? hm, robin var hos mig i helgen :)
2. vem sov du hos senast av dina kompisar? robin
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? yes :)
5. vem har du varit kompis med längst? Sandra :)
6. vem känner dig bäst? hm, Josse eller Sandra, eller Julia :)
7. längsta tid du varit osams med en kompis? hm, inte alls länge faktiskt, kanske 1 vecka eller något?
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? näe, faktiskt inte
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? nääe.

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? Svarta jeans, svart linne och grå tröja
2. har du bytt om idag? näe,
3. favorittröja? hm, robins tröja :)
4. sexigaste klädesplagget på andra könet? hm, vita jeans är hett :)
5. har du gett bort kläder nån gång? massa gången :P
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? ja, några gånger.
7. har du handlat kläder genom internet? jaa
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? nääe :P
9. fulaste plagget andra könet kan ha? hm, jag vet inte just nu :P
10. vad använder du för skor? blåa converse. (jag måste verkligen skaffa mig ett par vinter skor!)

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? jadå
2. vågar du klä dig annorlunda? om jag ville det så skulle jag väl det?
3. vågar du vara dig själv? det är jag jämt :)
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? jodå
5. vågar du fisa inför din pojk/flickvän? om jag ville det så skulle jag våga, men nu vill jag inte det :P
6. vågar du pierca dej? ooja :)
7. vågar du dig på utmaningar? självklart :)
8. vågar du ha sex på offentlig plats? javisst
9. vågar du vara omogen? det är jag jämt ;)
10. vågar du äta småkryp? om jag fick betalt ;)

SKOLAN:
1. vad heter din skola? Bildningscentrum Facetten
2. vad heter din favoritlärare ? Lennart ;)
3. vad är ditt favoritämne? Hm, inköp&varuhantering och bransch och produkt kunskap
4. snyggaste läraren på skolan? hm, vet inte :P
5. har du bra betyg? har inte fått några betyd än, eller bara i administration och där har jag jävligt bra betyg :)
6. tråkigaste ämnet? hm, svenska
7. har du skolkat mycket senaste året? nja, inte överdrivet mycket ;)
8. Har du fuskat på prov? nej , inte prov.
9. hur tar du dig till skolan? buss, eller går om jag är hos Robin
10. har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? näääe


Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
nej, jag gör faktiskt inte det.
2. Har du nånsin blivit sårad? mjo
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under en natt innan du somnade? jaa
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? jaa
5. Har du kysst någon inom de två senaste veckorna? självklart :)
6. Har du haft en hemlig beundrare? vet inte :P
7. Är du kär? mer än någonsin :)
8. Vill du gifta dig i framtiden? mer än något annat :)

Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? robin
2. Telefonsamtalet du fick? hm, vet inte.
3. Personen du var med? julia och tess i skolan annars Robin ;)
4. Roligaste grejen som hänt? hm, ´hela dagen har varit ällmänt rolig :)
5. Personen du sms:ade? mamma och Robin
6. Du kysste? robin
7. Du skrev till på myspace? har inte myspace
8. Du kommenterade? svarade på Julias kommentar på facebook
9. Du tillbringade natten med? Robin
10. Du kramade? mormor eller morfar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0