hot & not

tänkte att det var dags att köra en hot  & not igen :)



Unplugged
Bandet som Robin spelar i, riktigt bra faktiskt.
Dom har än så länge skrivit ett par egna låtar.
Och i början av december kommer dom spela på barncancer galan i Linköping.
Dom finns på facebook, där har dom också videor på deras två låtar Miss you och Forget me
http://www.facebook.com/video/video.php?v=198872084114&ref=nf
Ser verkligen fram emot att få deras demo låtar dom spelar in snart, och få se dom live snart :)

 



Nya facebook
Dom har ju gjort om på facebook, och jag gillar det inte.
Det gamla var mycket mycket bättre, nu är det bara rörigt och jag förstår ingeting.
Vad är skillnaden mellan Nyheter och Händelser??
Någon mer än jag som inte förstår?
Ta tillbaka gamla facebook säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Josse

man kan ändra så man bara ser det som man såg förut, alltså typ det dina vänner gör just nu ;) jag har iaf ändrat så jag slipper se allt annat trams :D

2009-11-02 @ 16:20:54
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0