tisdag morgon

jag kom precis på att jag glömt berätta en sak för er! :)
Jag sov ju hos Robin måndag-tisdag,
och eftersom han har APU så börjar han klockan 7, vilket innebär att han går upp klockan 6.
Och jag var ju inte ens vid medvetande så tidigt xD
Men i alla fall, vi hade bestämt att han skulle väcka mig vid kvart i 7 när han skulle gå.
Så det kom han ner och gjorde också,
vad jag inte hade märkt då, var att han hade gjort frukost på sängen åt mig.
Det var det gulligaste jag varit med om i hela mitt liv, jag menar det!
Ljus och allt, :') det var den bästa morgonen på riktigt länge :)

Syns kanske inte så jätte mycket på bilden, men det är frukost på sängen i allafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0