hot and not

tänkte göra min första hot and not!



 Ipod hörlurar
alltså appels hörlurar som man får med när man köper tex en Ipod.
Jag verkligen älskar dom, skit bra ljud, dom sitter prefekt i örat, sitter kvar (!) och är sköna!
Just nu använder jag ett par från skullcandy, för mina ipodhörlurar är sönder, och jag är inte alls nöjd, dom till ipoden är MYCKET bättre! Ska införskaffas så fort jag kan!





Dimma.
Dimman utomhus alltså, jag tycker verkligen inte om den.
Det finns absolut ingenting positivt med den! Eller visst om man är inomhus så kan det väl vara mysigt?
Men absolut inte om man är ute, då orsakar den bara problem!
Man fryser extra mycket, det blir jätte fuktigt ute, vilket leder till att håret blir blir fult!
Alltså bara problem. Det är inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0