robin gustavsson

    

älskling, du betyder allt för mig.
verkligen allt, du är min kung, min bästa vän.
allt jag behöver för att klara av dagen.
Det finns ingen bättre än dig,
jag lovar.
Jag älskar dig mer än allt annat,
älskar dig av hela mitt hjärta
älskar ditt leende,
jag älskar ditt skratt
älskar sättet du håller om mig.
jag älskar att ligga så nära att jag kan höra dina hjärtslag
Det är först nu jag vet vad äkta kärlek är,
det är Du.
Jag kommer aldrig släppa taget om dig,
och då menar jag verkligen aldrig.

Cause every breath that you will take
when you are sitting next to me
will bring life into my deepest hopes

Robin Gustavsson, jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0