Sensation

Sensation igår då,
det var väl.. okej.
Att vänta på att få komma in var ju helt klar sämst på hela kvällen!
Att köa i två timmar, i regnet är inte okej!
Kom in vid halv 12, klockan ett var det dags att gå igen.
Och som om det inte kunde bli mer kaos,
jo, när jag skulle hämta min jacka i garderoben så hittade dom inte!
Var tvungen att kolla på två olika ställen först, innan dom tillslut hittade jackan på stället jag kollade på först, (där jag också var 1 miljon% säker på att jag lämnat in min jacka!)
sjukt sur blev jag.
aja, det var i alla fall en trebligt kväll med massa underbara brudar :)
och att käka hos julia innan bussen var en succé :D
hade jätte kul :)
bilder kommer väl sen när Tess skickar dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0