söndag

söndag, vilket innebär liiiiite söndagsångest.
En hel skolvecka framför sig,
jag håller på att bli förkyld, har ont i huvudet igen eftersom mina glasögon inte kommit än,
och så är det ju så otroligt kallt ute, hela tiden.
Då kan ni ju förstå anledningen till söndags ångest.
idag har jag inte gjort speciellt mycket, kollat på massa One Tree Hill,
hjälpt mamma mer lite grejer
Och sen kom ju Josefin till mig en liten stund också :) 
hon hade dåligt med bensin i sin moppe, och självklart så finns jag alltid där och hjälper ;) 
så vi hann och prata lite också :) 
och just nu sitter jag hos Robin.
förresten så har jag hittat en låt på robins dator som jag inte lyssnat på på jäätte länge.
Lägger upp den så fort jag är klar med det här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0