9/11

11 september
r.i.p alla som dog vid terror attacken av Word Trade Center för 8 år sen.


men idag är inte bara en sorglig dag, utan också Biancas födelsedag, så grattis till henne! :D
idag var det en soft dag, började 8.25 och slutade 11.50! jag klagar inte.
efter det släpade jag med mig Julia till gymmet, så vi tränade riktigt effektivt i 1 timme faktiskt :)
jag kommer ha träningsvärk imorgon.

hmm.. när jag började skriva hade jag 100 saker i huvudet som jag skulle skriva om,
nu försvan allting,
eller vänta förresten, idag (ÄNTLIGEN) var jag hos skolsyster,
pratade lite med henne, hon testade min syn på en sån där tavla
(satan vad svårt det är! hon föväntar sig att jag ska se dom där bytte små bokstäverna på 5 meters håll!?!)
det gick väl sådär, sen kollade hon mitt blodtryck, (någon mer än jag som tycker det gör ont?)
Hon beordade mig i alla fall att beställa tid till synundersökning hos optikern,
för hon tror jag kommer behöva... glasögon! :o
den tanken skrämmer mig faktiskt.
men om det kommer hjälpa mot min, snart dödliga huvudvärk, så kommer jag ta på mig glasögonen utan att klaga.
i alla fall, på torsdag 14.30 ska jag dit
wish me good luck!

nu ska jag bara lägga upp en underbar låt till er här på bloggen,
sen ska jag återvända till min choklad, apelsinjuice & One Tree Hill
vi hörs
Puss!

Kommentarer
Postat av: Therése

Härligt med träningen!!

Och du, linser är sjuuukt bra!!

2009-09-13 @ 21:50:22
URL: http://mooveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0