datakunskap

nu sitter jag i datasalen tillsammans med klassen och dom på bygg,
vi ska ha datakunskap.
vet inte riktigt var vi ska göra, säkert Word eller något tråkigt som jag ändå inte behöver göra.
okej, fick precis reda på att vi ska jobba med Excell, nästan ännu värre.
datakunskap suger verkligen, när jag satt och gjorde exakt alla dom här sakerna för ett år sen!
idagt är det optikern som gäller, hoppas på det bästa asså :)

annars händer det ingenting känns det som.
skolkort idag, det var väl det enda :P
i helgen blir det förhoppningsvis massa mys med Robin :)
heeela helgen fredag-söndag,
kanske G-force?

aja, jag har inget mer vättigt att skriva,
kanske kommer upp en låt sen, eller flera för jag har hittat massa nytt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0