monday, I'm in love

och så var det måndag igen!
jag hade världens mysigaste helg med min älskling!
gjorde typ ingenting, tog det bara hur lugnt som helst :)
hjälpte pappa att ställa in husvagnen för vintern,
nu får jag inte se den förrän om ½ år.

så vad händer i veckan?
Än så länge inget planerat, förutom att jag ska träna,
och den här veckan ska det bli ordentligt!
ska köra slut på mig själv helt enkelt.
jag har fått tillbaka mitt träningshumör.

påtal om något helt annat så har jag lite smått ångest,
det berättande självporträttet ska vara klart imorgon!
och jag är lååångt ifrån klar!!!
ååh, Yvonne kommer inte bli glad.

men nu ska jag fortsätta göra mig iordning,
måste hitta varma kläder efter som det är sjuuukt kallt i skolan på måndagar!
om jag hinner så kanske jag lägger upp bilder på glasögonen jag har hemma på provning :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: juliatember

men dt är inte så kallt just nu iaf :D

fast dt kanske bara är i datasalen dt är varmt ^^

2009-09-21 @ 09:43:12
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0