monday, so far so good.

Hej igen!
Nu är min skoldag slut,
eller ja, den var slut för 1½ timme sen, fick sluta runt kvart i 3 istället för klockan 4,
för vi hade blivit flyttade från en datasal till en annan, och den var ungefär bara hälften av alla datorer som funkade där.
Men jag klagar inte,

Idag hade jag två "uppdrag"
det första var att gå till skolsyster för att kolla varför jag har ont i huvudet hela tiden,
vilket jag inte lyckades med, för när jag gick upp till henne för att kolla,
så satt det en fin liten post-it lapp på dörren där det stod att hon var på möte resten av dagen...
lagom irriterande.
det andra var att fixa en kalender,
vilket jag faktiskt har lyckats med :)
99 kr på bokhandeln i Åtvidaberg, inte så farligt :)



jag är riktigt nöjd med den, nu ska jag få lite ordning på mitt liv!

nu ska jag sätta mig med min uppgift i estetiskt verksamhet,
jag måste hitta bilder osv på massa olika saker,
tex, 3 saker som betyder mycket, en plats där du trivs, favoritlåt och några grejer till
det ska väl inte vara allt för svårt?

men nu ska jag börja plocka med lite grejer som jag ska ha med till Robin ikväll
eftersom jag ska sova där, och har idrott och massa imorgon, så det krävs lite planering ;)
sen ska jag nog göra något jag kan äta :)
kanske skriver ikväll om det kommer på något, annars hör ni merfrån mig imorgon :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0