nya kategorier

vet inte om ni har sett det, men jag har gjort två nya kategorier,
skrutt & hooddan samt skolan/ hp09
det sista är väl ganska lätt att förstå, där kommer det mest handla om skolan och min klass,
där hp09 står för handel&administrations programmet
skrutt & hooddan då?
jo, det är helt enkelt jag och Robin.
(jag är skrutt och han är hooddan för er som inte förstår, smeknamn vi fått av våra älskade päron :P )
nu kommer vissa saäkert idiotförklara mig för det här,
men jag vill ha det så, my blog my way helt enkelt ;)
så om ni vill vet något om Robin och mej så är det ju en bra idé att läsa bland sakerna jag kommer fylla den kategorin med :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0