Robins dag idag.

Godmorgon allihopa! :)
jag vaknade runt 8 i morse, väligt tidigt för att vara mig,
men nu har jag suttit i sängen och kollat på One Tree Hill ett tag.
Den perfekta morgonen (bara Robin som saknas), att få ligga i sängen och kolla på film :)
Farmor har kommit hit nu ockå, för det är östgötadagarna eller något liknande idag,
så får väl se om jag ska ut på något sånt idag,
annars får vi väl se om jag ska åka till Robin idag,
eftersom det är hans födelsedag idag,
vi hade lite för tidigt födelsedags firande igår för honom :)
vi bakade tårta, hur god som helst, kladdkaka, chokladmousse, grädde och jordgubbar.
Så på eftermiddagen kom Robins mamma Cicci, hans yngsta bror Izac och Julia hit och fikade med oss :)
så för mig har hela helgen varit perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0