Uggs

dålig uppdatering av mig? JA!
dålig stil, men jag har liksom inte haft någoting att skriva om.
Var hemma från skolan i måndags pga magont.
men nu ska jag se till att skriva lite.

Idag var det fört skolan, segt som vanligt.
slutade inte förrän 4!
Då åkte jag in till stan med mamma.
Vi köpte två bra glasögon åt mig :)
ni har inte fått se dom än, men så fort jag får dom så kommer det upp bildet här :)
ett par röda och ett par svarta blev det :)

nu har jag gjort min engelska läxa, tog typ ½ min (jag ljuger inte!)
så det var piece of cake :)
och så beställde jag nyss ett par uggs :)
hoppas verkligen dom passar sen,
har letat uggs i en evighet känns det som.
hittar aldrig några bra.
så jag håller tummarna för dom här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0