kategori tankar

en ny kategori; tankar.
här kommer jag nog mest "skriva av mig"
skriva saker som jag inte vet hur jag ska få ut annars,
bilddagboken känns inte direkt som rätt ställe att skriva hur man känner.
Så den här kategorin kommer bli väldigt personlig.
(kommer säkert verka som att jag är depprimerad 24/7, men så är verkligen (!) inte fallet!)
men ibland är det just något sånt här jag behöver...
aja, nu får ni tycka va ni vill.
Viktorias blogg, Viktorias val!


 Du sviker mig.
det bara kryper i hela kroppen, jag vill bara berätta för dig hur jag känner.
Jag känner mig sviken, och mer sårad än du kanske tror,
vi skulle klara det här tillsammans...!
undrar om du kommer ihåg när vi sa det,
att vi skulle finnas där för varandra,
och jag kan utan att tveka säga att jag alltid funnits här för dig.
jag älskar dig, jag önskar bara du förstod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0