"Vikkis" är tillbaka!

okej, dåligt uppdaterat av mig.
men det finns anledningar,
i måndags åkte jag ju till Robin på kvällen och kom hem sent på tisdag kvällen,
så jag hann helt enkelt inte skriva något då.
och igår var det full rulle i skolan och efter det åkte Josefin och jag hem till mig,
så hon stannade till 9 eller något på kvällen :)
så jag hoppas det duger som ursäkt för att inte skriva något på två dagar :)

i alla fall, idag blev det ingen skola för mig,
jag har världens huvudvärk!
har haft det i över 2 veckor nu,
undrar verkligen vad det beror på.
jag ska ju som sagt kolla upp det någon dag,
men så fort jag tar mig upp till skolsyster så är hon ju inte där.

så idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt,
ska börja på mitt referat som ska vara inne imorgon.
sen har jag ju självklart säsong 1-6 av One Tree Hill som väntar på mig :)
det finns bara ett ord för det, UNDERBART!

aja, nu väntar en lååång och varm dusch och efter det en underbar frukost :)
hööööörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: juliatember

VIKKIS! :D (Y)

kom imorn!

2009-09-10 @ 20:41:08
URL: http://juliatember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0