årets första mjukglass

Idag åt jag året första mjukglass på Stallkiosken tillsammans med Louise :)
riiiktigt gott :) kommer helt klart bli många glassar på Stallkiosken innan sommaren är slut!

Under all mjukglass ligger en kula med choklad glass! det är så glass ska vara :D

men nu till annat, jag har inte skrivit något sen i lördags kväll när jag kom hem från fotograferingen. (ja, jag ska lägga upp bilder sen) men jag har faktiskt en bra förklaring till varför jag inte gjort det.
Jag har nämligen varit hos Robin sen i söndags. Och jag har ingen tid att skriva då.
Så vi har gjort massa grejer, ätit massa glass, kollat på galet mycket Prison Break på kvällarna.
Varit i hans nya replokal som är skit mysig! haha, känns som mysig är fel ord för en replokal. men den är det! Massa soffor och så :) aja, har varit riktigt mysiga dagar tillsammans med min älskling :)

Nu ska jag byta ut musiken på min mobil så jag har något nytt att lyssna på :) 
Gid vad jag älskar bra musik i vårsolen, finns inget bättre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0