bio med Robin & Izac

igår var jag på bio tillsammans med Robin och Izac,
Det var ju nämligen Robins och min födelsedagspresent till Izac,
att bjuda honom på bio :)
så igår var vi och kollade på Farsan.
Lite små rolig film faktiskt.

riktigt mysig kväll tillsammans med min pojke och izac :)
efteråt åkte vi hem till Robin.
så idag åkte jag hem vid 1 ås vi hann inte göra så jätte mysigt,
ligga i sängen och mysa framför prison break :)


Älskling inne på musikbörsen :)

idag har jag mest pluggat körkortsteori, det går faktiskt frammåt :)
har klarat 3 av fyra faser nu!!
snart dags för skrivning och uppkörning! NERVÖS kan jag ju säga att jag är redan nu!
alla får hålla tummarna för mig att jag ska klara det! :D

Kommentarer
Postat av: Nathaly :)

du klarar det :) själv har ja inte klarat fas A än, sjukt svår ju :O haha

2010-04-19 @ 13:40:12
URL: http://nathalyliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0