Personligt, Privat m.m = lösenordsskyddat

Jag har gjort en ny kategori.
Personligt (lösenordsskyddat)
för jag vet nämligen inte vilka som läser min blogg,
och ibland vill jag bara skriva av mig.
Och inte för att vara taskig mot någon eller så nu,
men vissa saker vill jag bara att mina närmaste ska veta.
Hoppas alla förstår.
Så ni som känner att ni är mina närmaste kan ju skriva till mig på facebook/bloggen/sms eller vad som helst och fråga efter lösenord.

När jag skriver lösenordsskyddade inlägg kommer jag länka som så dom kommer upp här på bloggen.
Klicka på länken så kommer ni vidare till en ny sida och där får ni skriva in Användarnamn och lösenord som ni får/fått av mig.


Lösenordsskyddat inlägg

Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas jag har tillgång till lösenordet ;)

2010-04-25 @ 11:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0