aldrig mer!

jag tänker aldrig aldrig aldrig (!) mer låta Robin bestämma vägen hem efter att vi varit ute och festat!
varför? jo, nu kan se resultatet efter det här under!
När jag vaknade upp på söndag morgonen efter att vi varit på gruvan på juldagen så vaknar jag upp, och har ont  över allt. När jag sätter mig upp i sängen inser jag att jag har köttat upp ena knät och också lyckats få massa blåmärken över hela knät. Jag fick en trumma på smal benet (också tack vare Robin) vilket ledde till ont sår, svullet ben och blåmärke ovanpå allt det.
Mitt andra knä var svullet som en tennisboll och värkte så det skrek om det.
jag tänker aldrig mer gå med på att ta en genväg bara för att jag inte orkar gå runt hela ica parkeringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0