julklappar

här kommer bilder på allt jag fått i julklapp (tror jag)
bilderna är hur dåliga so helst, men jag orkar inte bry mig...
digitalkamera!!!!! :D :D :D Samsung PL150, den med en display på framsidan också! 
kan inte ens förklara hur lycklig jag är över den!

Vitt graffiti-nagellack

hah, vilken sämst bild... i alla fall, vänligt svart nagellack

Victoria Beckham parfym. fast det finns en chans att jag byter den.

vanligt svart BH.

minneskort till kameran, tyvärr är det fel, så kommer byta till ett 8gb som passar till kameran

nagel-remover, tar bort mina gelenaglar

eyelash-curler (kan inte det svenska ordet.) Jag vet det sen brutal ut,
men den är en sån som värms upp.

1000 riksdaler :)

t-shirtar med pappas logga på. (jag använder som att sova i)

ahhah, toa-papper! lillasysters påhitt :)

skor

ringar (som dom flesta säkert redan sett)

klocka

oooh mam, kalender med massa heta killar! :)


avslutar med en bild på mig, det här är det närmaste ni kommer till att få se vad jag hade på mig idag :P 
glömde helt bort kameran, hade ju fullt upp hela dagen. hade i alla fall på mig en hög kjol men en spets tröja och svarta strumpbyxor till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0