snart kommer dag tre!

kom precis hem från Åtvid...
åkte hem till Cicci för att lämna presenten, men hon var inte hemma så Robin fick ge den till henne sen när hon kom hem :)
robin följde med neråt ett tag för han skulle ha choklad :)
mamma och jag beställde mat från grillstugan.
och gud vad gott det var! har inte kunnat äta någon riktig mat på nästan en vecka.. har levt på yoghurt, apelsin juice och oboy de senaste dagarna.. så kycklingspett med pommes till var som att komma till himmelriket! :)
snart ska jag sätta igång och skriva dag tre i den här 30-dagars grejen.
idag är det "mina föräldrar", har inte en blekaste aning om vad jag ska berätta om dom som ni skulle vilja veta om dom men något ska jag nog hitta på! så snart kommer det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0