tisdag+onsdag

nu har jag äntligen landat i sängen efter att ha haft fullt upp sen jag vaknde igår morse istort sett.
så tänkte bara berätta vad det är som gjort mig så upptagen..
i tisdags vaknade jag runt 10, då började jag städa mitt rum.. stooorstäda..
sen hjälpa till med resten av huset.
vid halv 3 tränade jag med Theresé.
åkte sen hem till Robin för att duscha.
vid halv 7 skulle Tess och jag åka till Rasmus (som bor i Victors lägenhet medans han är borta)
och han ville att vi skulle köpa en kebab rulle till honom på vägen det, så vi åkte till Victoria's för att göra det.
och vad händer då? jo, vi får vänta i 1 timme på den! :o
en hel  timme för en kebab rulle!
men till slut fick vi den i alla fall. så vi åkte till rasmus.
var där ett litet tag och myste med kattungarna.
Vid halv 9 åkte jag och hämtade Becka
och fick också med mig robin hem på köpet :)
så när vi kom hem gjorde vi lite mat till oss.
sen låg vi i sängen hela kvällen och kollade på film :)
mycket mysigt!

så idag, jag vaknade runt 11 någon gång av att robin låg och snarkade....... (!)
försökte somna om, men det var omöljigt..
efter ett tag så vaknade Robin också..
runt 1 gick vi upp och åt frukost. sen skjutsade jag honom till bussen efter som han skulle in till stan.
när han åkt så åkte jag och handlade lite saker för jag skulle nämligen baka chokladbollar och ischoklad.
Chokladbollarna blev prima! men ischokladen vart totalt misslyckad... (mamma var med på ett hörn, kanske därför? :P)
sen har jag städat på mitt rum och haft mig.
har även kört ner min lilla Ferrari till pappas garage, dels för att hela släkten ska få plats med sina bilar här imorgon, och dels för att det måste isas av, (heter det så? isas av?)
sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer..
och nu ligger jag i sängen och ska snart sova så jag orkar med hela dagen imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0