tyck synd om mig nu va!

kan nästan inte göra annat än skratta åt mig själv..
sen igår har jag ständigt kommit på nya saker jag behöver för att må bättre.
först var det ipren, sen halstabletter, men dom mamma köpte var för starka för mig (kan inte äta dom då) så då fick hon köpa nya halstabletter, sen tabletter för hostan jag får när jag går och lägger mig, sen behövde jag glass, sedan nässprej och sist men inte minst behövde jag något som gick lätt att äta då jag knappt kan svälja, så det blev pasta ostsås och bacon! :)
känns som jag hela tiden behöver mer om mer grejer för att inte snora/hosta/slemma/svettas ihjäl! :P
Det jag lever på nu i stort sett, förutom glass, vatten och cola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0