helg med robin

nu är jag hemma efter en minihelg med Robin :)
åkte till honom igår och kom hem nu kväll :)
har haft det jätte mysigt hos honom, vi åt pizza tillsammans med Fegge och lite.
Vi har inte gjort så mycket mer, låg i sängen hela kvällen igår och snackade om allt mellan himmel och jord :) 
helt underbart var det :)
Jag älskar verkligen den killen, utan att tveka, jag skulle göra vad som helst för honom :)
så, där har ni anlednigen till dålig uppdatering, blir jämt så när jag är med Robin.
Palla sitta och skriva då liksom :)

på måndag börjar i alla fall skolan, jag kan inte fatta varför loven alltid går så snabbt?
det kvittar om det är sommarlov eller whatever, det går ALLTID för snabbt!
men nu är det snart sportlov igen, och då fyller jag 18!! :D

och nu, påtal om något helt annat,
det är ett under att jag inte ramlat än.
utomhus menar jag, det är halt, snöigt och alltihop,
och vilka skor jag än använder så har jag noll mönster på mina sulor ;)
så, det kommer inte förvåna mig om jag ramlar platt pannkaka i backen imorgon bara för att jag skriver det här ;) jag håller tummarna för att det inte händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0