twilight besatt!

som ni vet har jag biljetter till premiären av Eclipse imorgon :)
och som uppvärmning läste jag också om boken.
och började sedan på den 4.e boken "Breaking Dawn"
Blev lite deppig idag när jag märkte att jag snart läst halva boken och att jag intek ommer ha någon mer twilight bok att läsa efter den..
men sen började jag läsa om Stephenie Meyer på Wikipedia
och såg att hon släppte en 5.e bok i twilight serien den 5 juni, "Bree Tanners andra liv"
så den måste jag köpa!
och intenog med det så såg jag också att hon skrivit en till bok "Midnight Sun" som inte är bestämmt än när den ska släppas.
men gissa om jag blev glad!?!?!?!?!?
Känner mest för att skrika rakt ut, så glad är jag!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0