He's my home.

ja, dålig uppdate.. igeeen!
vad ska jag skylla på den här gången? :P
Robin kanske? nej, det ska jag inte :)
i alla fall, i tisdags var det en sooft skoldag,
efter skolan så åkte Robin och jag hem till mig för att bara packa med lite grejer eftersom jag skulle sova hos honom.
sen åkte vi tillbaka till åtvid.
myste hela kvällen lång :)
låg i sängen hela kvällen och bara pratade hur länge som helst :)
men tillslut tog min trötthet över och jag somnade.
och imorse vaknade jag med världens huvudvärk, trodde inte huvudet skulle gå att lyfta från kudden! :o

men till skolan bar det av i alla fall, och dagen gick faktiskt snabbt!
så ikväll har jag legat nerbäddad i sängen hela kvällen,
men både prison break och new moon.
(fortfarande trött för dom som vill veta)

så nu ska jag hoppa in i duschen och ta en riktigt varm och lång dusch och sen krypa ner i sängen :)
måste bara visa en sak för er först :)


jag har beställt ett nytt bankkort! :D
gissa om jag blev lycklig när jag fick hem det i brevlådan idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0