fattar inte grejen

i en låt som jag lyssnat på i några dagar nu så sjunger dom
"So it's true what they say, if you love someone you should set them free"

jag fattar inte grejen med det!?
varför ska man behöva lämna någon som man älskar?
visst om personen inte älskar en tillbaka så måste det ju ta slut.
men ibland fattar jag bara inte, om två personer älskar varandra
varför måste man då lämna varandra?
Man säger att det är bättre för den andra, man gör det för han/hennes skull.
jag vet inte om någon som läser det här okmmer förstå vad jag menar. men jag måste skriva det i alla fall.
för jag kan verkligen inte få in det i huvudet, hur kan man älska någon över allt annat
men ändå lämna den, för att man tror den får det bättre då?
fattar det inte.
jag skulle aldrig kunna lämna någon jag älskar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0