25 helt random frågor.

första video inläggs grejen vad jag nu ska kalla det.
visste inte riktigt vad jag skulle hitta på, så svarade på 25 frågor jag hittade på nätet.
OCH VAR SNÄLLA NU! Jag skäms som fan över hur mycket östgötska jag pratar :(
men men, jag har lovat att bjuda på mig själv!

1. Har du några husdjur?
2. Nämn tre saker som är fysiskt nära dig
3. HUr är vädret just nu?
4. Har du körkort? I så fall, har du någonsin kraschat?
5. Hur dags vaknade du i morse?
6. När duschade du senast?
7. Senaste filmen du kollade på?
8. Vad står det i ditt senaste sms?
9. vad har du för ringsignal?
10. vilka andra länder har du varit i?
11. tycker du om sushi?
12. vart köper du dina matvaror?
13. har du någonsin tagit medicin för att kunna somna?
14. hur många syskon har du?
15. har du en stationär eller bärbar dator?
16. hur gammal kommer du bli på din nästa födelsedag?
17. har du kontaktlinser eller glasögon?
18. färgar du håret?
19. nämn något du har planerat att göra idag
20. när grät du senast?
21. vad vill du hellst ha på din pizza?
22. vilket föredrar du, hamburgare eller cheesburgare?
23. har du någonsin dygnat? (varit uppe 24 timmar)
24. vad är din ögonfärg?
25. känner du skillnad på pepsi och cola?

Kommentarer
Postat av: Miki

inte alls breeed östgötska ;)

2010-11-28 @ 11:07:20
URL: http://mikib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0