bjuda på sig själv?

jag har alltid varit en människa som bjuder ganska mycket på mig själv och är inte rädd för det heller..
så när jag träffar folk som inte kan bjuda lite på sig själva blir jag lite irriterad..
att dom alltid måste se bra ut på bild, ingen ful bild får läggas upp någonstans..
och jag ska inte ljuga... så är jag också ibland. men i slutändan så kvittar det ju ändå..
så ni får inte idiotförklara mig totalt om ni får se konstiga/fula bilder m.m
funderar också på att börja lägga upp videor på bloggen, bara för att bjuda lite extra på mig själv liksom!
vad tycker ni om det va? :)
helt ärligt, den här sista bilden! här tycker jag att jag bjuder på mig själv så det räcker hela året ut!
kan inte sluta skratta åt mig själv när jag ser bilden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0