mitt rum ♥

idiot förklara mig inte nu, men jag tänkte ägna ett inlägg till att skriva om mitt rum,
för jag älskar mitt rum, av alla platser på jorden är det nog min favorit plats! :)
det är inte hela mitt rum på bilden, men det är nog min favorit del av rummet - sängen! :D
spenderar 90% av tiden jag är hemma i den! antingen sover jag, tittar på tv, sitter vid datorn eller läxor i den!
(och för er som undrar, JA jag har Helly Kitty lakan, det är hello kitty på hela täcker också!)

sen funderar jag på att lägga upp en bild på andra sidan av rummet, men det får bli en annan dag..
för just nu håller jag på att göra om "garderobs-delen" av mitt rum, och det kommer hända en hel del!
så det kanske blir ett annat inlägg om det, min garderob före och efter.

kanske borde göra en video-room tour? jag tycker det är hur kul som helst att sitta och titta hur andra har det.
Så jag kanske borde göra en egen och lägga upp? ska sova på saken,
(kanske borde göra det ganska snart i så fall, så det är rent och städat när jag filmar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0