måndag

fick sluta tidigt idag! och för mig innebär det att få sluta klockan  4. haha :P
igår blev det lite dåligt med uppdateringar för dels hade jag inget att skriva om, och när jag väl hade det så hade jag inte tid att skriva... :P
i alla fall, igår var jag hos min mormor på kvällen för farsdag middag, efter det körde jag Becka till Åtvid.
Åkte en sväng till Robin, fastnade där framför Dum och Dummare.
och det hela slutade med att Robin följde med hem och sov här i natt.
så imorse blev det inte heller någon uppdatering för jag låg kvar i sängen till klockan 9.
Halv 10 satte sig Robin och jag i bilen för att åka till skolan/praktiken!
så ja, därför hann jag inte skriva :P
hmm, väldigt snygg människa bland mina rosa kuddar och Hello Kitty täcke :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0