home sweet home

nu är jag hemma efter en hel dag i skolan.
jag slutade vid 2, efter det åkte Tess, jag och Rasmus hem till Victor :)
vi skulle egentligen bara dit och hämta lite grejer, men det slutade med att vi stannad i flera timmar ;)

men nu är jag i alla fall hemma, ikväll blir det bara att ta det lugnt hemma i soffan.. ladda lite inför imorgon
för då blir det fest med mina brudar! :D ska bli så himla kul, länge sen vi gjorde något sånt tillsammans! :D
får se om jag skriver något mer ikväll... det märks :)
men nu ska jag börja laga mat, pommes och kyckling!! Mums!

Kommentarer
Postat av: Jessica

hade velat vara med imorn, men vi får ta det en annan gång tycker jag ;) festa rejält då med! :D

2010-10-22 @ 22:17:19
URL: http://jessicaapaulson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0