i-landsproblem!


jag har besluts ångest... över typ allting känns det som nu, eller i alla fall 2 saker.. jobbigt!

vet inte vad jag vill börja med, en smiley-percing eller min g-klav tatuering bakom örat?

Sen kommer vi till mitt andra problem, jag vet inte om jag vill töja mina öron eller inte..
verkligen ALLA gör det nu, och jag vägrar vara en i mängden.
men samtidigt vill jag verkligen göra det.. älskar att töja öronen..
men enda morgonen vaknar jag upp och är 100% säker på att "idag ska jag börja töja mina öron"
morgonen efter kan jag vakna upp och tänka "nej, jag vill inte töja mina öron, då kan jag inte använda "vanliga" örhängen.."
aa, gud vilka i-landsproblem jag har...

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag tycker du ska göra tatueringen, det är det enda som accepteras i vår släkt ;) + att det är det mest normala :) hihi

2010-10-11 @ 14:32:52
Postat av: Sabrina

Nice blogg hittade den på google :)



Jag har smileypiercing, det är snyggt :) men slitsamt för tänderna har jag hört, så man ska nog inte ha den förlänge.



Jag tycker som dig, töjer man öronen så kan man ju inte ha vanliga örhängen + att det är så vanligt.. Därför töjde jag hålet över det "vanliga" till 8mm, så nu har jag både töjningar + att ja kan ha vanliga örhängen också :)

2011-03-14 @ 14:49:09
URL: http://sabrinadoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0