sökes!

lite saker som jag saknar i mitt liv just nu och som jag gärna vill ha!
nummer 1 på min sökes lista är:
(dom kommer inte i någon speciell ordning, så nummer ett är alltså inte det jag vill ha mest osv..)
En katt! Efter att ha "bott" hos Robin i 4 dagar blev jag helt kär i deras katt Bollen.
och nu vill jag ha en egen! är egentligen allergisk, men allt funkar med allergi tabletter!

nummer 2 på listan är:

LUCAS SCOTT som pojkvän! Jag har legat i sängen och kollat på One Tree Hill hela dagen
och jag är vekligen helt kär i Lucas Scott, han är ju perfekt (eller väldigt nära)
han är ju så gullig och snäll hela tiden! jag smälter!

nummer 3 på listan är:
En Golden Retriever... min högsta önskan i hela världen.. typ..
att få en Golden :) jag skulle dö av lycka..
så ja, ska vi ha någon numrering på listan borde nog där här vara nummer 1 :)

sen tror jag faktiskt det är slut på min lista över saker som jag saknar i mitt liv men gärna skulle vilja ha!
sen finns det ju 1miljon små saker...men dom kvittar nästan om man jämför med d e här 3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0