den där j*vla hårfärgen.

det är då ett jäkla problem det där med hårfärg...
Jag får en utväxt snabbare än jag ens hinner tänka ordet utväxt och orkar aldrig göra någonting åt det....
Har varit blond i över ett år nu, och börjar bli lite trött på att behöva färga utväxten heeeela tiden.

När jag ser min hårfärg (till höger) på bild, så tycker jag faktiskt den ser bra ut. 
men när jag ser den i verkligheten (spelar osv) så tycker jag den ser gul och allmännt tråkig ut.

Och den till vänster tycker jag ser så jäääääkla snygg ut (ken bero lite på lockarna också).
Lite mer naturligt och jag skulle inte behöva färga utväxten alls lika mycket. 
Frågan är bara hur länge jag skulle orka med en så "vanlig" hårfärg utan att tröttna.

vilken hårfärg ska jag ha!?!?!?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0