filmer jag vill se på bio just nu

Gullivers resor
med Jack Black i huvudrollen
Verkar vara så sjukt rolig film
och att Jack Black spelar Gulliver är ju inte helt fel
har aldrig sett en film med Jack Black som varit dålig!

Just go with it / Min låtsasfru
Adam Sandler och Jennifer Aniston i huvudrollerna
verkar vara en sån komedi som jag skulle tycka var jätte rolig
och som jag skulle se på 100 gånger om :)
älskar både Jennifer och Adam!



Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides
4.e POTC filmen! jag är helt kär i dom tre första
(speciellt Orlando Bloom) så att jag vill se 4.an är helt självklart!
och dom tre första filmerna är helt otroliga, och jag tror inte 4.an är något undantag heller!
Synd bara att den inte har bio premiär förrän 30 maj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0