sår i gommen och balklänningar!

den senaste tiden har jag ätit så många sura godisar i skolan så jag fått sår i gommen...
det gör jäkligt ont... det enda som hjälper verkar vara att dricka vatten, så jag häller i mig glas efter glas!

men det är inte det jag ska prata om egentligen... idag skulle jag ju beställt min balklänning,
men så blev det inte. var på balhuset och kollade på klänningen jag skulle köpa.. 
men var liksom inte 100% säker på den eftersom den inte riktigt såg ut så som jag ville.. 
så mamma släpade med mig till ett annat ställe,
och gissa vad!? jag hittade hur många klänningar som helst som jag fastnade för!
Det kommer alltså inte bli den blå från bröllopshuset!
På måndag ska jag in till stan igen tillsammans med mamma, Cicci och Robin.
tills dess måste jag ha bestämt mig för vilken av klänningarna jag vill ha, för då ska vi beställa den!
Så ni kan ju gissa vad jag kommer göra hela helgen, välja vilken klänning och vilken färg....
(Den här blå ser väldigt konstig ut på mig, men det är för att den är för stor
den kommer se bättre ut om jag har en mindre storlek)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag tycker den röda, skit snygg!

2011-01-21 @ 23:58:32
URL: http://josefinpalmqvist.blogg.se/
Postat av: EMPAN

gud vad fina klänningar!! ja tycker den första eller andra :D

2011-01-23 @ 14:57:20
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0