något fel på mig?

börjar undra om det är något fel på mig.
gick precis in på Bildningscentrums hemsida för att kolla om mitt nya schema kommit upp,
och det hade det. inget konstigt med det liksom.
det konstiga är att jag redan nu börjar tänka på att böjra skolan.
och det är inte med motvilja heller.
helt ärligt så ser jag nästan fram emot det.
jag är trött på att ha sommarlov just för tillfället.
jag har för lite att göra. det händer ingeting på dagarna.
jag börjar bli så jäkla trött på att gå upp varje morgon och veta att jag inte har någoting att göra.
det gör mig galen.
men sen vet jag att när skolan väl börjar kommer jag kunna göra var som helt för att slippa vara där...
fast tanken på att min pojkvän och mina vänner inte längre kommer finnas i skolan och att det istället kommer springa omkring massa jobbiga snorungar där får mig att ångra allt jag nyss skrev.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0