Några bilder från P&L

tänkte dela med mig av lite bilder från veckan jag, Josse, Robin och Marcus var uppe i Borlänge för Peace&Love.
Helt ärligt så hann jag inte ta så mycket kort. Men de få som är värda att visa tänkte jag slänga upp i alla fall :) 
(hahah, måste bara berätta varför jag lägger upp den här bilden xD efter första natten upptäckte Josse att det var hål i hennes madrass, så den var bara att slänga och vi fick åka och köpa en ny, in på Jula, tog första bästa madrass vi hittade, vilket visade sig vara en badmadrass när vi kom fram till tältet. haha. för det första, den var hur smal som helst och för det andra, bara när man satte ner handen i madrassen som kom man ner till marken. Så nästa dag var det  bara att åka iväg igen och köpa en till ny madrass, som faktiskt gickatt sova på!)

skärpan är helt totalt off, vet inte varför. min man ville i alla fall visa upp hur dukig han är på att matcha sina kläder. (jepp, han ska bli stylist i framtiden) 

måste bara säga det att under tiden som de här 4 bilderna över är tagan (alltså när 30 seconds to Mars spelade) så bokstavligen talat gick mitt hjärta sönder. Josse och jag jobbade ju tyvärr just när dom spelade och ett tag ville jag mest bara gå därifrån för jag orkade inte stå vid sidan av och se seriös ut (jobbade ju inom säkerheten) när dom stog uppe på scenen. Men vi var fan duktiga och bet ihop i alla fall. (Nästan hela tiden.) Det var bara när dom spelade The Kill jag inte kunna hålla allt inne längre, så (mesig som jag är) började jag tjuta (min favorit låt ju!!). Men alla som har ett favorit band borde förstå mig, liksom där uppe på scenen stod mina älsklingar, mina favoriter sen säkert 6 år tillbaka och sjöng min favorit låt. Jag tillåter mig själv och alla andra i den här situationen att gråta då faktiskt. 

och avslutar det hela med vad som kanske är Volbeats (?) plektrum. Jag vet faktiskt inte säkert. Robin hittade det i diket (den lilla biten mellan publiken och scenen där alla vakter m.m står för er som inte vet) efter att Volbeat hade spelat och nu har jag beslagtagit det och gjort det till mitt plektum istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0