bitter...

om 14 dagar tar alla mina vänner studenten.
om 14 dagar kommer dom springa runt i sina fina vita mössor och sjunga över hur lyckliga dom är.
om 14 dagar kommer dom lämna mig ensam kvar på en sketen skola fylld med jävliga småungar.
(jag har världens underbaraste vänner som tar med mig på varenda krogrunda som ingår i deras studentvecka! love you!)
men om 14 dagar så kommer jag stå där och titta på medans dom springer ut
ur den där jäkla skolan för att aldrig mer komma tillbaka.
jag är bitter.
jag vill inte stå och titta på.
jag vill också springa runt hela veckan med mössan bakofram och leva som om det inte fanns någon morgondag.
jag vill få ta studenten med mina kompisar, stå inne på gruvan och skrika "vem vill gå i 2.an nu? ingen, ingen!"
jag vill inte behöva stå och se på när mina vänner firar deras lyckligaste stund i livet.
vem vill fortfarande gå på gymnasiet? ingen ingen alls....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0