hemma nu!

kom precis hem!
fy fasen vad lång det känns som den här dagen har varit.
Gick upp vid 8 för att äta frukost och sen städa lägenheten.
Vid 11 chekade vi ut och började åka hem.
Stannade en gång för att äta bara.
och nu är vi hemma.
Har lämnat av Robin och lite sånt på vägen bara.
så nu nog gå upp och ta en lång dusch och sen lägga mig i sängen och kolla på film.
hade ju ont i halsen redan i torsdags när jag vaknade
och det har ju inte blivit bättre direkt.
ska kolla om jag har feber sen, om jag vågar.

så fort jag packat upp och lite sånt så ska jag lägga upp lite bilder både här och på fb
så kolla in snart igen :) 

bild från i fredags när min man och jag gjrde oss iordning för skidbacken! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0