hämta balklänningen

idag efter skolan ska jag in till stan för att hämta min balklänning som jag lämnade in förra veckan för att den skulle sys upp. ser fram emot att få ta hem den och sen få prova den när den är omsydd för att passa mig! 
vill ha på mig den hela tiden för jag älskar den så oerhört mycket!
hoppas bara mina handskar har kommit också, det börjar ju närma sig nu och sist jag var där hade dom inte kommit. jag börjar bli lite nervös.
sen när jag kommer hem idag ska mamma hjälpa mig sätta om en del av löshåret som sitter lite löst och så fort hon gjort det ska jag testa min balfrisyr igen.
måste ju förbered mig så mycket söm möjligt inför nästa lördag!
första gången jag provade min älskade klänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0