lika trött som vanligt.

nu säger jag godnatt och går och lägger mig.
är hur trött som helst.
har varit inne hos mina grannar hela kvällen och ätit mat och fikat
för två av dom har fyllt år, så det blev lite firande.
vid 10 gick jag hem, sen dess har jag kollat på Sex and the city och testat hur jag ska ha mitt hår på balen.
ska ju nämligen göra mitt hår själv så har testat lite olika uppsättningar och tror faktiskt jag har bestämt mig också :)
imorgon händer det inte så jätte mycket. jag ska åka och sola och kanske plugga lite och ta det lugnt.
känns som det var 100 år sedan jag tog det lugnt på en helg..
aja, nu blir det något satc avsnitt till sen sova!
hahaha, kan inte sluta garva åt hur trött jag verkligen ser ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0