Helt slut

Nu sitter jag i sängen, ny badad och fräsch efter att ha bakat och fixat i ungefär 5 timmar. 
Det tar verkligen kål på en att försöka göra allt när man inte känner sig helt bra. 
Förkylningen bli bara värre och värre känns det som. 
Men men, bara att köra gärnet veckan ut, sen ta en helt ledig helg hos Robin i Norrköping. 
Ska bli så jääkla skönt, för mitt rum ser just nu ut som ett bombnedlag och jag har ingen ork att städa det så min lösning då är att sticka till norrköping så jag slipper se det :) 

Men nu ska jag måla om naglarna inför imorgon! :) 
Kommer förmodligen inte kunna skriva något imorgon eftersom det är mässa hela dagen och sen på kvällen åker jag till Robin. Så jag skriver när jag får tid och orkar, men bli inte för ledsna om det inte blir förrän på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0